dijous, 3 de maig del 2018

Carta a Tirant lo Blanc


Estimat cosí Tirant.

Fa dos dies que he arribat a aquest país i no t’ho creuràs quan et digui el que estic veient. M’agradaria que vinguessis a veure-ho amb els teus propis ulls, amic meu.

Abans d’ahir vaig arribar a aquesta terra desconeguda i, des de llavors, em sento com un cavall sense el seu cavaller, és a dir, més perdut que mai. Aquí la gent porta roba diferent i , a més, en porten de molts colors, o sigui que segurament la majoria siguin rics o lladres, per això em deuen mirar tant al passar. Encara no he vist cap cavall, en lloc seu hi ha uns carros metàl·lics que van més de pressa que qualsevol altre animal i, a més, fan un soroll escandalós.

Això sembla un món totalment diferent, quasi no hi ha camp, les cases semblen per a gegants, hi ha tot tipus d’objectes estranys i, a sobre, he de menjar restes com un gos perquè ningú vol acceptar els meus diners.

Tractaré de conèixer tota aquesta cultura i llegiré per aprendre millor el seu idioma. Per cert, ahir vaig trobar un llibre amb el teu nom al títol, deu ser veritat això que diuen: la vida és tota una casualitat.

Encara no sé com enviar una carta aquí, però, quan ho sàpiga, t’enviaré aquesta.

Espero la teva resposta, cosí meu.


                                                                                                José Rego,  1r batxillerat Humanístic

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada